Oinspirerad!

/ arbete, bandy, gravo, oinspirerad / Permalink / 0
Ensam.. i väntan på att mor ska komma så vi kan fara iväg o spela bandy. Har egentligen ingen lust alls. Är trött och känner mig allmänt.. finner inget ord. Oinspirerad, nere, olustig, oglad, ledsen, irriterad, deprimerad! Fattar ni?!
Håller på med brudbukett. Kul! :) funderar samtidigt om jag ska börja med middagen till Orhan. Ska göra gravo till han. Bönröra a la Balkan! Och färskt bröd. Men tror jag börjar först efter bandyn... Behöver väl inte lägga mig förrän åtta-nio i alla fall. Om jag somnar då...
..
Usch.. idag känner jag ingen inspiration att dela ut tidningar! I snö dessutom. Kommer jag dö, eller kommer jag dö... Åtminstone försvinna någonstans där mellan Norrquarn och Fredsberg!
Hoppas trottoarer och små uppfarter är skottade. Om folk trilskas med att ha brevlådan på ett krångligt ställe, för att de inte orkar gå till samlingsplatse som alla andra. Då ska jag kunna köra upp där! För jag har inga vinterskor och då kanske jag blir kall och sur och hämnas med att slänga tidningen i snön! haha.. Om de inte ger mig en julklapp. (Har hört att en del gör det till brevbäraren!)
..
Försökte ta en fin bild på Ezekiel nu när han var här idag. Men han ska ju bara hålla på och vara knäpp. På första bilden ser han i alla fall väldigt patriotisk ut. Fint det (?)
Till top