Kaffe

/ Permalink / 1
Mitt kaffedrickande han nu gått tillbaka till hur det var innan jag blev gravid. Det tog sin tid.
Första tiden som gravid luktade kaffe verkligen bajs. Det smakade skitilla. Ja det var rent omöjligt att förstå hur jag någonsin skulle kunna dricka något så fruktansvärt igen. Hur jag någonsin kunde ha tagit en kopp kaffe spontant?
Jag mådde illa i all evighet. Så i slutet av graviditeten drack jag kaffe igen. Sista två månaderna kanske?
Men inte sådär för mig själv. Bara om jag blev bjuden eller så! :)
Nu så.. Veckorna efter Nataels födsel satte jag igång igen. Brygger en kanna varje dag och går och dricker hela dagen! haha... Precis som innan jag blev gravid. 
Hur kunde jag någonsin tycka kaffe luktade illa?
..
 Kaffedrickarn förra året! See så glad och speedad jag var!
#1 - - Linda:

Ojjj vad jag känner igen mig !! Exakt precis så för mig oxå !! Helt sjukt hur man kan gå från att älska till hatahata till att älska igen !!!;) Märkligt !!

Svar: Men det är skönt att det är så. Jag saknade att dricka kaffe även om det luktade apa! haha
Petra Gashi

Till top