Kladdigt öga och son på tvären!

/ Permalink / 0
Tyckte jag var så frisk igår men på kvällen kom smärtan i högra ansiktshalvan tillbaka. Tänderna och hålan under ögonen ni vet... där man har ont.. bihålan?! haha
Vaknade sen mitt i natten (Eller det var tidigt på morgonen haha. inte mitt i natten!) av att det gjorde jätteont. Eller det var Natael som väckte mig genom att ha lagt sig på tvären mellan mig och Orhan och sparkade mig i ryggen medan han hojtade för att han fått Orhans täcke i ansiktet!
Efter det kunde jag inte somna om för det gjorde så ont! Tog en alvedon och somnade till slut om. Inte bara gjorde det ont heller. Ögat höll på och kladda sig och tårades. Ska jag få en härlig ögoninflammation nu också?
..
Idag är jag snuvig igen. Märkligt. Tog förkylningen en paus igår eller? Kan den göra så? För att riktigt göra mig besviken över att det inte var slut på eländet!
Hoppas i alla fall inte ögat kladdar igen helt. Ikväll ska jag ju på bio! ;)
..
Till top