Idag är också en dag!

/ Permalink / 1
Aaah.. Ännu en hård dag framför mig!
Kanske?
För idag ska syrrans m familjs flyttlass in i nya lägenheten. Ser faktiskt fram emot att se deras lägenhet. De flyttar större... medan vi flyttar mindre. Tokigt va?
Jag ska titta på deras lägenhet och se om jag behöver vara avundsjuk och ligga och muttra i min blivande lägenhet! Troligen över köket. Det anar jag redan nu...
..
..
Efter en god natt sömn vaknade jag av fruktansvärd kissenödighet, Tamar vid sängen hojtandes och med Orhan framför näsan, viftandes med en räkning som tydligen jag hållt på att glömma. En del jobb kommer tydligen automatiskt i detta huset. Betala räkningar har blivit min! Kanske dålig uppgift. Det är inget man kan lyfta fram när vi tjafsar om vem som gjort mest. (Inte för att de händer så ofta. Men ni fattar!)
"Jag skottade hela parkeringsplatsen!"
"Ja men jag har betalt räkningarna denna månad!!!"
..
Jag ska posta ett viktigt brev idag. Jag ska diska en äcklig disk jag inte hunnit med i flyttyran och sen ska jag iväg till syrran tillsammans med mamma. Antar att jag sitter barnvakt. Som gravid ser alla på mig som lite handikappad och det är skönt att inte behöva trötta ut sig!
#1 - - Bibbi:

Hihihi.... Men du ÄR lite handikappad med ditt illamående. Att passa Ezekiel är väl bra träning ;)

Krama familjen från mig åsså till dig också förstås!!!

Till top