Tamar

/ Permalink / 1
huvaligen så romantiskt!
..
Undra om Tamar vet om vad som väntar. Om hon ser den växande magen och kan räkna ut vilka stora förändringar som sker?
Troligen inte. Hur ska en katt kunna göra det? Jag tror inte hon ens märker att jag blivit lika tjock. Jag har inte hört några klagomål!
..
Men hon har blivit löjligt gullig på sistone. Som om hon ville passa på att ånjuta att vara den enda lilla i familjen! Jag kan bära på henne hela tiden utan att hon tröttnar. Hon vill jämt följa med mig och Orhan ut. Ja nu för tiden tror jag hon nästan hellre är åksjuk i bilen än sitter ensam hemma!
Hon hoppar spontant upp i knät och vill sova hos oss när hon varit ensam eller blivit skrämd.
Hon är ju till åren. Hon är ju en mogen katt. Vad är detta för kattungefasoner?
Men det är väl lika bra hon passar på nu. För sedan är nog mitt knä fullt. Orhan kanske pussar på någon annan och har mindre tid att ge massage. Platsen fram i bilen blir upptagen av någon skrikande minimänniska! Och det kommer  troligen ligga en hysterisk väckarklocka i mattes och husses sovrum! XD
..
Det blir oerhört spännande att se hennes reaktioner när vi kommer hem med ett barn som aldrig någonsin lämnar vårat hem!
Jag vill absolut inte att hon blir knäpp och helt ohanterbar så jag inte kan behålla henne. Har hört om såna katter också. Som blir så svartsjuka...
..
#1 - - Bibbi:

Det finns en viss risk att hon blir sotis men du är bäst på att träna djur så du kommer att fixa det!!!

Hur gick det hos Ulrika idag??? Vad är hennes bloggadress????
Kraaaaaam

Svar: Haha.. träna en gammal katt låter omöjligt! :PDet gick bra. Snabbt! :)
ulrikaemini.blogspot.com
Men nu var det ett tag sen hon skrev i och med flytten :)
kram
Petra Gashi

Till top