När kraften inte finns!

/ Permalink / 0
Tiden går så fort. Trots att det känns som om man bara sitter och fiser. Ja nu för tiden ser vi ju tv eftersom vi införskaffat en sån. Känns nästan lite obehagligt!
Snart är Natael 2 veckor! Om två dagar. Det är ju galet. Har vi verkligen varit föräldrar. Har vi verkligen haft honom hos oss i två veckor!? Vars tar tiden vägen!
..
 
..
Dagen har fått vara slapp. Ja vi har inte gjort något vettigt förutom att Orhan sprang upp i ottan och handlade blöjor. Det är min man det! haha.. Vi hade nämligen slut så det var brått!
Men det är bra att få ta en lugn dag. Jag och Orhan har turats om att sova... med Natael! :P Resetn av tiden har vi legat på soffan alla tre! Tror vi var extra trötta på grund av gårdagens strapatser. 
I morgon blir det ju äventyr igen då vi ska till mina föräldrar och möjligen bada. :) Jag får inte bada och det stör mig. För när jag såg på simhopp idag blev jag galet sugen. Det såg skönt ut att få simma! Men jag får väl sitta med min son och plaska fötterna! :P
..
Nu fortsätter vilan!
Jag känner nästan för att baka någon sött! XD
..
 
Till top