Party hela dagen!

/ Permalink / 0
Sitter och sörplar alvedon efter smärtattack i duschen. Vet inte om jag varit för mycket i farten! Ja vi spelade ju galna spel på X-box med kinect idag. :P Men jag brukar få ont i benen i röven vanliga dagar också. Känns ungefär som jag sitter direkt på dem på hårdaste stengolv. Spelar ingen roll hur mjuk soffan är! Dessutom känns det ju som om jag tagit sommarens första långa cykeltur. När allt där nere domnar bort och dör mellan benen! haha...
..
 
..
Ska ligga ner och vila nu! Orhan söver Natael som inte kunnat sova nå mycket idag! Var väl alldels för mycket spänning! Trött kille på hög nivå! Tror dock att Orhan också somnat av bara farten. Får väcka han så han duschar också. För vi höll ju som sagt var på med träning på hög nivå! Vi ska ju sova tillsammans sen!
..
Trevligt lite kalas med familjen. Ezekiel hela ett år! :) Var kul att få umgås lite. För ja man blir trött av att sitta hemma och bara vara mamma. 
Men att vara på kalas sliter på kroppen. Så.. tillbaka till mitt vilande och alvedonslurpande! 
..
Hur lång tid tar det för kroppens nedre delar att fungera normalt och sluta göra ont egentligen?
Till top