Trött mamma, glad pojk!

/ Permalink / 0
Pojken har nu förvandlats från "jag sover hela dagarna ensam" till "jag vill vara i mamma och pappas famn hela tiden! Han behagar nästan aldrig ligga ensam och glo tills han somnar vilket han gärna gjorde förr!
Men jag klagar inte. Mysigt att han vill kramas lite utan att vara hungrig! Han är så söt när han ligger i famnen och tittar på en med stora ögon medan han gör all världens olika grimaser. Man bara väntar på att en grimas ska bli ett tydligt leende. 
..
I natt var jag så trött att jag... dog!
Då är man inte en god mor. Nej, nej.. för då gör man allt för att ignorera alla de där små tecknen. Vinkningarna, snacket, blinkadet! För kanske han liksom bara somnar igen och glömmer bort att han är hungrig! Men när skriket tar över så är det bara att öppna ögonen och ta itu med problemet!
Jag och Natael tog tag i problemet på eftermiddagen idag och tog en jättelång tupplur tillsammans! Mysigt! Ja hela dagen sov vi bort! :) Så ska det vara!
..
Orhan är sexig!
Till top