Unga onda tjejer!

/ Permalink / 1
Jag har en fundering!
Min mage väcker inte särskilt mycket uppståndelse. Jag skulle nästan vilja påstå att folk blir rent sömniga av att se en gravid kvinna. Det ligger nog nere på lika kul som att titta på en potatis!
Hur som helst.
Men det finns en grupp människor som helt ohämmat kan glo på mig. Som kan stirra på mig, trots att jag tittar tillbaka, utan att skämmas! Ibland sitter de och viskar också medan de glor!
Och de ser aaaaldrig glada ut! Surare människosläkte får man ju leta efter!
..
Jag talar självklart om de unga tjejerna. I åldern 13-25! (Beror ju på hur snabbt folk mognar!)
Gärna lite tillfixade och med solbrillor. Oftast umgås de i par!
 
..
"Kolla.. hon har ingen midja. Och hennes rygg tycks vara större än röven!!"
..
Fattar ni vilka jag pratar om.
De står ALLTID och stirrar på mig. Det får mig att dels känna mig otroligt osäker. Är jag ful? Ser jag knäpp ut? Ja, jag vet att kläder kanske inte alltid sitter så smickrande på mig!
Men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta.
En man bryr sig inte alls om min mage. Spelar ingen roll vilken ålder de är i! Ja killar i min ålder tittar väl mindre intresserade av att titta istället! Äldre kvinnor orkar inte ens vända sig mot mig. Barn kanske tittar. Men de ser ju i alla fall inte arga ut! Mera förvånade! haha...
Det är ok att titta. Men varför ska man se så fruktansvärt sur ut?
..
Finns där någon sådan tjej i den åldern som läser min blogg och kan förklara detta för mig. Vad vill ni mig? 
#1 - - Micke:

Unga tjejer ser ibland sura ut och nästan arga..detta för att de är osäkra på sin omgivning...tjejer i unga åldrar måste stå på sig mera idag än förr...tycks det...nån annan förklaring kan jag inte hitta.

Många unga tjejer på jobbet ser bara ut så helt enkelt...fast när man pratar med dem så är de oftast inte sura.

Jo...knepigt det där.

Ha en fin Söndagskväll nu.

Svar: Mycket möjligt det är så. Men de är också de som tittar mest. Det är just de jag undrar över. Varför tittar de så väldigt oblygt! :P Om de skulle stå och se sura ut för sig själva. Låt gå! :PDetsamma!
Petra Gashi

Till top