Hemma ändå!

/ Permalink / 0
Det gick oväntat snabbt inatt. Oväntat med tanke på hur långsamt jag körde. Var glashalt på vägen. Temperaturen växlade hejvilt mellan minus och plus. Jag var nervös... Litar inte alls på postbilarna!
..
Kom hem före halv sju och försökte sova. Lättare sagt än gjort då Natael vaknade samtidigt som jag kom hem! Och Orhan också varit vaken under natten och var trött!
Som ni märker är jag inte i Örebro.. Orhan var tvungen att ta en tripp till Skövde igen. 
Men inte fick jag sova längre för det! Tur jag är så pigg av naturen haha...
..
Känns lite trist att inte vara iväg nu. Såg ju fram emot det. Men vad gör man! Sånt är livet och det kommer ju mängder med fler dagar att göra det på!
Skulle dock Orhan komma hem innan tolv kan vi överväga att åka! Men det tror jag knappast han gör! :P
Haha.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. När man varit inställd på något. Särskilt något som jag såg fram emot...
Göra en storartad middag kanske ;)
..
 
Till top