Dum fjortis

/ Permalink / 0
Löpte amok i min sminkväska. Använder så lite smink. Ja jag har en hel del men.. ehm... man använder samma saker när jag väl ids sminka mig.
Skulle packa badrumssaker och då bland annat smink så började gräva runt lite. Hittade en liten grej jag fick av Orhans morbrors fru. Har inte använt något där. Men började nu utforska fägerna.
Bland annat någon guldögonskugga som jag alls inte såg bra ut. Gult är tydligen inte min färg. Även om jag skulle önska... haha
Sen började Natael hojta att det var läggdags snart. Dags för vårat kvällsmys rättare sagt. Så hann inte leka mer.
Ska duscha bort det hela snart. Oroa er inte. Jag traskar inte runt med gula ögon och lite spontan brun eyeliner och någon härlig mix av flera läppstift på läpparna! ;)
..
Ja webkameran lyfter ju inte precis fram det gula.
Observera föresten att jag har ett örhänge på mig. Kämpade för någon vecka sen i två dagar med att få fram mina hål igen. Tog sen ut örhänget bara för att ledsamt upptäcka att skiten svullat igen.
Men se nu fick jag i det igen. Nu ska jag bara försöka gräva mig igenom det andra hålet också! :D
Har jag slösat 200 kr på att ta hål som dum fjortis ska jag väl använda dem någon gång i alla fall!!!!
 
Till top