Vissa dagar vilar man inte!

/ Permalink / 0
Oh så skönt.. bilen gick igenom besiktningen nu på efterkontrollen! :)
Hela familjen åkte dit som vanligt. Natael hade på sig halsduk. Tyckte han såg otroligt söt ut i den! haha.. Sån är jag!
..
Vi handlade mat, lite kläder åt Natael på second hand och åkte sen hem för att stressa ihop en måltid. Stekta fläskkotletter med kokta brybönor och sallad. Blev gott ändå!

..
Så fort Orhan gått till jobbet somnade Natael och jag hann fixa lite innan mor dök upp. Vilket var kul!
Ja dagen har bara passerat. Nu är jag ensam. Natael sover och jag önskar jag bara kunde slappa. Men... jag har en disk jag sparat på länge. Måste skärpa mig och ta den någon gång!
Borde kanske väcka Natael också. Annars somnar väl han för natten nu och kommer vakna massa i natt istället! Det orkar jag inte med!
..
 
 
Till top