Ute i blåst'n!

/ Permalink / 0
Idag var ingen lugn kassadag inte. Packade upp alla leveranser. Ensam och alena. Mycket var det och jag hann inte ens klart!!! Träning fick jag i alla fall! :D 
Först snittblommor. Nemas problemas! Sedan ut i solen och packa upp allehanda sommarblommor. Och där någon stans försvann lyckan. Efter lunch gick solen i moln och det blev vansinnigt kallt. Det blåste stormvindar! Kunderna flydde fältet i sina sommarkläder. Muttrade att det nyss ju var så varmt och de absolut inte kunde köpa blommor i detta väder.
Så det blev bara jag.. nästintill ensam där i kylan med mina blommor!
..
Nu mys med Orhan i soffan!
..
Frös knogarna av mig och klagade lite inför en annan anställd innan jag skulle hem och fick vantar! haha.. bra att ha för framtiden! :)
Men ändå tycker jag att det är fantastiskt roligt. Ja det är nästan så jag inte förstår mig själv. Stå och frysa en hel dag och jag ser fram emot morgondagen! :D För japp! Det blir en morgondag! Jag fick jobbet. De andra anställda var tydligen nöjda med min insats! Som chefen så fint utryckte sig!
..
YEY!
 
Till top