I behov av vila

/ Permalink / 0
Hade bältet, rumpvärme så det luktade stekt fläsk i bilen och gjorde ett perfekt jobb. I'm back! Och ont gjorde det knappt heller. ;) Kände bara av ligamenten eller vad det heter? Tror i alla fall det är det. Det typ bränner i magen!? Brännsmärta! Äsch. Det händer så mycket tokigt när man är gravid. Vad vet jag! 
..
Men nu.. nu är jag klubbad. Gick inte och la mig efter jobbet utan.. ehm lagade mat? Vet inte vad jag gjort för något men nu gör det så ont i ryggen att jag tror den ska gå av. Och det sticker i benen.
Så var ytterst tacksam när Orhan tog med sig Natte ut. Nu ska jag bara ligga lite. Vila.
Det är så svårt med Natael. Han är extremt mammig. EXTREMT! Jag får inte lämna rummet. Aldrig! Jag får absolut inte gå på toa och stänga dörren. Helst ska han sitta i mitt knä medan jag gör mina behov! Han leker lite och kommer hela tiden med jämna mellanrum och ska kramas lite...
Galet är det! Så blir en den lyfta och böja sig ner för att kramas..
..
Skönt med vila... Orhan skulle köpa choklad till mig också. Min önskan är hans lag enligt honom... när jag är gravid alltså! Var så förra graviditeten också.. Orhan är världens bästa man!
Till top