Inte i form!

/ Permalink / 0
Tog på krafterna att vara på stan idag.
Kände mig ändå ganska fit for fight. Tillbakavägen består typ av trappor och uppförsbackar men jag flåsade mig upp för dem inte så trött. Imponerande.
Dock fick efter det sammandragningar något så galet hela raksträckan till bussen. Han knappt sträcka ut mig igen så kom en ny så jag gick som någon böjd tant eller möjligen kvinna med kraftig mensvärk. Känns som om man gör massa situps. För er som inte haft sammandragningar. (De gjorde knappt ont.. mensvärk)
..
En spontan bild. :)
..
Nu däremot. Revbenen gör ont! Ryggen gör ont! Benen somnar och kryper! Magen ömmar! Höfterna ramlar loss! Kan inte sitta någonstans. Allt var obekvämt och gjorde ont. Så blev tillslut irriterad och gick och la mig istället. haha.
Magen måste växa idag eller något. Gör fortfarande galet ont i revbenen trots att jag inte tycker det är något tryck på dem! Eller så har bebis sparkat på dem hela dagen utan att jag tänkt på det?!
I morgon får bli en vilodag. Vill inte hålla på och reta upp livmodern till allt för mycket sammandragningar! När jag är utomlands!!! :O
Kände dem inte alls så starkt med Natte som denna gång. Det gör en lite mer nervös. De gör ju inte ens ont än. jag bara känner magen jobba!!!!
..
Men nu har även Orhan och Seriana lagt sig så.. Ja Natte ska vi inte tala om. Så då kan jag väl också somna utan att känna mig som en tönt som lagt sig galet tidigt. Bara för att det gör lite ont. :P
God natt
Till top