Sömntutor!

/ Permalink / 0
Mina tre älsklingar sover. Vågade inte lägga Natael tillsammans med de andra två, vilket ju hade varit en gulligare bild haha. Han rör på sig så mycket nu så han kanske ramlar ner från sängen om han skulle vakna innan de andra. Eller innan Orhan. Jag tror knappast Tamar skulle rycka in med tassarna.
..
..
Vi har städat lite gran jag och Orhan. Natael har lärt sig att ta sig framåt. I sängen! haha. Skulle inte kalla det krypa men någon form av kullebytte-kryp! haha. Han har gjort så förut. Lagt ner ansiktet i madrassen och lyft rumpan. Men det har aldrig funkat att ta sig framåt särskilt bra. Men nu har han förfinat tekniken!
Han lägger ner hvuudet och promenerar framåt med fötterna och liksom vrider ner huvudet åt sidan under magen och ligger på nacken. Ja det låter ju lite som en smärtsamt kanske om ni ens fattar. Men framåt kommer han och det går snabbt!
Orhan la honom mitt i sängen och stod bredvid och plötsligt rusade han framåt! hahaha... Tur Orhan var med!
..
Dock går det ju inte att trycka ner ansiktet på det viset i golvet utan att bryta näsan av sig. Så där kommer han inte framåt så snabbt. Endast Bakåt och åt sidan. Krångligt det!
Men jag tror det kommer hända när som helst... nääär som helst!
Ska passa på att röja lite till innan Natael vaknar. Köket ser lite katastrof ut! :)
Till top