Två plus en!

/ Permalink / 0
Jag anade att det skulle bli en.. vaken natt med tanke på pojkens feber. Rätt hade jag.
Jag och Orhan skulle precis ha lite kvalitetstid då pojken vaknade och vägrade sova ensam. Slutade med att han satt mellan oss och sparkade, lekte och jollrade.
Så gick det med den kvalitetstiden. Det blev familjemys istället. Vi såg på en film och hoppades Natael skulle somna. Orhan somnade först! XD
..
Jag försökte få Natael att sova i sin säng men så fort jag ens nuddade honom vid kudden spände han ryggen i en båge och skrek. Ja ni skulle sett. Rena rama drama-skådisen.
Jag gav upp och.. vi sov tillsammans jag och han. Han roade sig med att vakna varje halvtimme och vara lite ledsen. Men det räckte att klappa lite på ryggen de flesta gånger. Några gånger fick jag ta upp honom.
..
Jag behöver inte tala om hur trött jag är... och jag är lite oroad för i natt på jobbet. Varför lyckas han alltid sova dåligt natten innan det? 
Får väl se till att försöka ta en tupplur med Natte. Jag har svårt för att komma till ro på dagen men ännu svårare att lägga mig tidigt... och någon sömn måste jag ju få!
..
 
Till top