Trött och sleten

/ Permalink / 0
Kommer inte bli någon fartfylld dag idag inte. Är helt slut. Sov ändå ganska mycket. Jag var ju trött från natten innans jobb så jag somnade lätt som en plätt och Orhan hade tydligen inte hjärta att väcka mig. Jag körde bara lite...
Men med tanke på att jag sov dåligt innan ligger jag nog på minus. Alltså inga reserver till hurtiga promenader eller äventyr!
..
Har en del planerat för vårt besök här. Vi vill tälta och fiska. Plocka hjortron om det finns. Tydligen har det torkat bort i värmen. :/ Besöka släkt och vänner... Varav vännerna ska få barn när som helst så man blir ju alldeles nervös hur man ska kunna bestämma en dag! haha
En fågel har viskat i mitt öra att mina kusin-brudar skulle komma idag. Får se om detta stämmer. Blir ju trevligt i så fall. Då slipper jag åka till dem! XD
Lagom ansträngande aktivitet också. Att umgås med folk! Vi börjar med det så får vi se med resten i veckan. Idag får vara lugnt. Måste komma tillbaka lite! :P
 
Till top