Ett besök på grannens balkong!

/ Permalink / 0
Släppte igår ut Tamar på balkongen och gick. När jag skulle kolla till henne lite senare var hon inte där. Ve och fasa.
Ropade på henne och hörde något hojta bakom väggen. Väggen som skiljer vår balkong från grannens! Typiskt! Har varit orolig för att hon skulle komma på det.
Försökte locka tillbaka henne men hon fattade inte. Hon bara blev glad att se mig. Jag skämdes ihjäl. Böjde mig in till grannens balkong. Ja det kändes ju som ett intrång! haha
..
Funderade på om jag skulle gå över till grannen och säga till. Men tänk om de hatade katter och skulle bli arga. Plötsligt kollade en flicka ut genom fönstret och sprang iväg.
Hårdare steg kom mot dörren och Tamar flög över till min balkong precis när dörren öppnades och pappan tittade ut.
"Men jag lovar! Det var en katt här. Det var en katt på balkongen! Jag såg den!!!" 
HAha.. undra om pappan trodde hon var lite koko. Nej jag hoppas han trodde på henne. Jag kände inte för att sticka runt huvudet och säga. Hej. Min katt gick över! haha... Jag skulle bli knäpp om de stack runt huvudet till mig så!
..
Vågar inte släppa ut Tamar nå mer...
Skitbalkong!
..
Två som hoppas på att bli utsläppta på balkongen! ;)
 
Till top