Uggla och märkliga människor!

/ Permalink / 0
Körde på en uggla i natt. Usch.
Satt en liten fågel på vägen. Eller jag trodde det var en liten fågel. En sån där typisk brun liten nattfågel som flyger iväg i sista sekund. Men när denna fågel TILL SLUT började röra på vingarna blev den helt enorm. Jag som bara tänkt väja lite fick tvärnita men det var för sent.
Den föll aldrig till marken så kanske klarade den sig.. ett tag!
Orhan trodde det var ett tecken. VI har ju på sistone frossat i ugglor!
..
Har lite kvalitetstid med Natael nu. Eller hade kanske. Jag sitter ju vid datorn nu! Vi har lekt och badat. Pussats och kramats. Dansat! Nu står han bakom mig och gör mystiska ljud i en plastburk. Han har blivit så kul nu. Han kan roa sig själv. Hitta på konstiga saker. Ja.. mindre och mindre bebis!
.
 
.
Orhan är i Töreboda och skulle handla en fläktplatta eller vad det heter till datorn. Vi hade krånglat om priset hela dagen (Second hand alltså) och till slut kommit överens om ett lågt. Tjejen erbjöd det! För någon timme sen. (VIll poängtera det!!!) Orhan körde dit och tjejen kom ut och sa att hon sålt dem igår.
En del människor kan ju inte ta sina mediciner på rätt sätt! (???) Nästan så jag skulle vilja åka och ge henne en knäpp på näsan. 
Till top