Snygg kille

/ Permalink / 0
Omställning på tiden och ljusa kvällar. Ja hur ska man få en bebis att fatta att det är sent. Han vägrar somna. Igår blev det nio. Men... tar väl ett tag att få in att klockan är åtta tidigare nu!
Har sprungit fram och tillbaka flera gånger nu. Har dessutom varit supergrinig av någon mysterisk anledning. Ingen bra kombination.
Men nu verkar han sova... hoppas jag i alla fall!
 
..
Har varit en halvdan dag. Med tanke på att allt bara blivit halvklart. Disken är halvklar och dammsugarn är i vardagsrummet. Ska inte skylla ifrån mig men...
Kan ju knappast dammsuga nu när lillekillen sover. Hm kanske skulle starta upp något mer projekt som jag kan göra halvfärdigt. Så tar jag resten i morgon! :D
Orhan kommer säkert klaga när han kommer hem. "VARFÖR ÄR DE SÅNT KAOS HÄR HEMMA!"
Jag känner min man. En dammsugare kan ta ganska mycket plats... Min älskade man... Längtar efter att han ska komma hem. Så jag kan pussa på honom lite innan han lägger sig!
..
 
Till top