Ensam och trött!

Allmänt / Permalink / 0
Får man vara såhär söt?
Och nej. Jag orkar aldrig knäppa de där löjliga knapparna på axeln. Bodyn ska ju ändå av om en kvart. Kräkbebis!
..
Somnade när jag la Natte. Det var skönt. Men Orhan väckte mig för han skulle iväg. Jaha...
Har varit ensam mest hela dagen och lovat Natael att vi ska ut. Vilket Natael trott betyder att vi ska hälsa på mormor och morfar. Men sen har inget alls blivit av. Så Natael har gråtit över brist på släktingar och brist på utomhuslekar.
Visst ska barn lära sig att det inte alltid blir som man tänkt. Men när det beror på mig så känns det lite sugigt. Men jag har varit extremt trött idag. Därav att jag somnade nu. Längtar bara efter sängen. Vet inte varför jag sitter uppe nu?
..
Avslutade dagen med att klistra i alla märken i en djurbok Natte fick av sina kusiner. För att ha lite kul i alla fall.
Haha kris i mitt hjärta. Jag tycker själv sånt är löjligt kul. (för alltid barnslig.) Så att se Natael klistra fast lejon upp och ner i himlen eller att apor som helt tydligt tycks hänga i ett träd hamnar i en sjö gör ont!
Bara att bita ihop. 
..
Men i morgon måste vi hitta på något kul. Det verkar bli helt ok väder. Man kanske kan bada? Så jag får ta mig ett dopp någon gång i mitt liv.
Vi bor ju trots allt vid en liten sjö.. hehe
Till top