Sån där perfekt filodeg!

Allmänt / Permalink / 0
Tränade så att blodådrorna sprack mellan brösten. Blev alldeles chockad framför spegeln! Trodde jag blödde. Som om jag rivit mig. Haha har aldrig sett så ytliga åder.. brock?  Vad kallar man det? 
Hur som helst. Betyder det att jag behöver en bättre sportbh eller tränad jag bara väldigt bra! haha
Eller så betyder det ingenting.
..
Idag har vi bara varit. Tagit en liten promenad och tittat in trädgården på universitetet (eller hur man nu ska säga) här i Mariestad. Fint. Det kliade i mina OCH Orhans odlarfingrar. Så vill vi också ha. Massa roliga grönsaker.
Natael tittade bara på fjärilar.
..
Gjorde dessutom den mest ultimata kopita/burek jag någonsin gjort. Kanske att jag lyckades så bra en gång till. Jag minns inte.
Filodegen blev så där perfekt. Smidig och seg, den sprack inte något när jag drog ut den. Varken torr eller ofärdig i ugnen. Bara bra, bra bra..
Och den blev så god att jag inte kunde låta bli resterna nu på kvällen heller.
Ibland så blir man nöjd!
..
Tänkte egentligen ta en bild på mitt blod men det såg pinsamt löjligt ut på bild. Tänkte istället ta en bild på mina rester av den goda kopitan. Men det såg osmakligt ut.
Så det blev en suddig bild på mig.
Typiskt..
Till top