Vecka 38

Allmänt / Permalink / 0
Äntligen börjar Mars och lagom till det är bebis färdig. Månaden då det ska hända. Bara att ploppa ut! Förhoppningsvis. Finns ju en chans att det blir påskbebis förstås!
..
Har haft förvärkar nu sen i Onsdags kväll. De har varit lugnt under dagen men nu på eftermiddagen/kvällen satte det igång igen. Starkar än innan. Kan bero på att jag bär runt på min koala-son hela dagen kanske! haha
Bebis trycker på neråt. Ilar obehagligt mycket där nere!!!
..
Har också haft ont i fingrarna. Har haft det i snart två veckor. Visste inte vad det var. Fingrarna var stela och gjorde ont att böja. Nu under veckan har händerna varit svullna på mornarna också.. nu gissar jag på karpateltunnelsyndromet! :P Finns alltid något nytt att prova på. Helt överkomligt. Det gör ont att knyta händerna och är de svullna kan jag ju typ inte knäppa händerna. Men det behöver jag ju inte pyssla med!
..
Ligger på plus 14 kg nu. nästan 15.. Kan bero på att jag ätit ordentligt denna vecka.. Ja hemska saker vad det finns plats i mage och vad hungrig jag är! :P Eller så har bebis lagt på sig!
Tycker inte man ser på sig själv i spegeln att man är större. Förutom bröst och mage alltså. Men tittar jag bak på bilder så.. haha jo, jag ser annorlunda ut!
..
Kalaskulan! 
 
Till top