Jo, jag har att göra!

Allmänt / Permalink / 1
Klockan fyra väckte Gabriel mig och jag kände mig överdrivet pigg. Nästa så jag var sugen på att kliva upp. Men då skulle väl dagen aldrig ta slut. Och jag somnade faktiskt om utan problem, efter att ha gjort lite mat till Gabriel. Som han INTE ville ha. (Typiskt onödigt att lura mamma!)
..
Men vid sex gick vi upp. För då blev Natael hungrig istället!
Har dessutom gjort en potatisgratäng jag tänkt frysa in. Hade extremt mycket potatis som.. ja, jag tycker färskpotatis alltid börjar mögla bara man tittar åt annat håll. Vet inte varför jag köpt hem såna mänder? Så bäst att göra bort en del av den.
Resten får väl mögla om den så behagar. Den kostade ju ändå inte mycket.
..
En kvällsbild från här om dagen. haha Det ser inte såhär soligt ut nu i vardagsrummet klockan halv åtta!
..
Idag händer det massa grejer. Nästan så det känns stressigt. 
Mor och far kommer på snabb visit till lunch! På eftermiddagen var de nå sommarkalas för barn här i stan som jag tänkte ta med mig Natael på. Får se hur kul det är. Hej det är nic klick kommer ju dit.(haha) Så jag kan då roa mig en liten stund. 
Vi behöver handla lite också.. blöjor till exempel kan vara bra att ha! ;)
Förutom detta ska jag försöka få i ordning här hemma och förbereda lite inför semester! :)
..
Men det är bra. Gillar när det finns att göra! Och det känns kul att det händer nåt för barnen här i stan. Sen om det är för Nataels ålder återstår att se! :)
#1 - - Anonym:

Godmorgon 😀 Vart på Torsö kan jag åka med barnen och teckna? Kram

Svar: Teckna? Kul!? :DVi brukar åka till hattareviken. Har inte varit på så många andra ställen på torsö. Vi lyckades komma dit en gång och det blen en favorit! ;) Fint där! :)
KRam
Petra Gashi

Till top