Om vädret är dåligt beror på omständigheterna!

Allmänt / Permalink / 1
Har kollat vädret som aldrig förr på sistone. För det fanns en punkt på vår semesterlista jag gärna ville få med. Och det var bara en dag möjligt. En enda chans.
Och på något mystiskt sätt förutspådde vädret regn den dagen. Sol innan, sol efter!
Heeeeelt otroligt.
..
Det handlade om skansenbesöket. Har sett fram emot det massor. Ja det är något med att få göra något kul för sina barn. Sen visst, jag gillar att titta på djur jag med. Men kanske inte hade valt att besöka skansen om jag besökte stockholm utan barn! haha... Ser fram emot att klappa djur med Natael. (han är väl det enda av mina barn som kommer bry sig)
Detta var det enda riktigt inplanerade för honom. Vore otroligt trist om det regna bort. 
..
Men när jag nu tittade på kvällen har det ändrat sig. Regnet har flyttat sig till dagen efter! Yeeeey.. 
Kanske inte den varmaste dagen ever.. men så länge vi får vara torra. Hellre svalt och mulet! :D
Bra också med regn dagen efter. Då vi ska resa långt! ;) Regnet får gärna komma den dagen!
..
Hoppas, hoppas det bara blir bättre nu. 
Glad! :D
..
På nordens ark
 
#1 - - Pia:

Hur långt har ni planerat att åka som längst under en dag? Vi ska också på en norrlands-roadtrip i sommar men har lite svårt att bestämma under hur många dagar vi ska sprida ut resan..

Svar: Sist sträckkörde till Lycksele. På natten. Typ 12 timmar. Överkomligt, men kanske inte så roligt. Tror vår hemresa nu blir så lång.. Eller vi tänker vara spontana då.annars typ 7-8 timmar med paus beroende på vilken tid på dygnet det är. Tror barnen pallar högst 3 Timmar innan de behöver gå titta på något annat en stund. Beror på hur mycket man vill se på hur många dagar antar jag. :-P
Petra Gashi

Till top