Feber igen!!!!

Allmänt / Permalink / 0
Natael somnade i min famn för andra gången idag. Lillkillen har fått feber. 
Typiskt trist. Inte bara för att feber ju är tråkigt. Men också för att jag planerat att vi skulle åka till nordens ark i morgon.
Har velat hitta på något nu när familjen är hemma tillsammans. Och till slut kom jag på vad vi skulle göra. Idag faktiskt. Såg att det skulle vara bra väder i morgon och sen typ kasst till nästa veckas slut. Så vi bestämde att ta det i morgon.
Och då är Natael plötsligt helvarm!
..
Vi får se hur det ser ut i morgon. Det kanske försvinner lika plötsligt som det dök upp. Annars är det som det är. Har vi tur hinner det bli en till fin dag innan Orhan börjar jobba! :) Eller så får vi hitta på något annat kul som inte innebär promenad utomhus! haha :P
..
Gabriel är då i alla fall frisk och glad förutom snuvan! Han ligger glatt och spyr i mitt knä precis som han ska!
Han skulle bli oerhört besviken om han inte fick se en get. XD Nästan lika besviken som jag!
 
..
 
 
Till top