Sommarlov... eller nåt!

Allmänt / Permalink / 0
Så var Orhan ledig för all framtid över. Arbetslös eller arbetsbefriad! haha... Han är hemma men betald några månader till så att säga. Känns gött. Än så länge! :) Mysigt att ha honom hemma även om det efter sommaren innebär att vi är utan inkomst. Men det löser sig nog!
..
 
Känns som om jag vill hitta på massor nu. Ja allvarligt talat känner jag mig lite småfnittrig över att ha Orhan hemma! Även om han varit hemma mycket är det en helt annan sak att vara planerat hemma.
Lite känslan av att få sommarlov!
Sen tror jag också det känns kul att få ha lite sommar tillsammans. Förra sommaren jobbade jag ju bort. Och det planerar jag att göra nästa sommar med. (man måste ju passa på när det finns jobb) Så nu vill jag har massa kul!!! Bada, fiska och plocka bär och svamp!
Många småutflykter och några större utflykter!
..
Det enda som känns lite störigt är kanske dessa sommarkvällar. Åååh vad det drar i mig att få gå ut och gå såhär på kvällen när det är ljust. Vet inte varför. Men just då blir jag som mest sugen på att promenera. Inte mitt på dagen eller på morgonen! Nej kvällen!!!
Men det är väl sånt man får spara tills barnen är större och skiter i vad jag gör på kvällarna! haha.
Kan ju inte precis dra upp dem mitt i natten för att gå ut. Någon gång kanske.. Bara för att det är mys!
..
Sommar <3
 
 
Till top