Borde inte vara kvar...

Allmänt / Permalink / 0
Orhan är i lägenheten. Hann prata lite med honom mellan jobb och inter-match. Mest om vars vi packat ner grejer..
uuuuh nu känns det ännu mer hårt att vara kvarlämnad här nere. Ångest för jobbet, ångest! (Märkligt. Ja det är jobbets fel att jag måste vara kvar här. men att få ångest för att utföra det? Ibland jobbar hjärnan åt märkliga håll?)
..
Har hållt igång idag rätt bra. Fördrivit tiden! Gjort en dörrkrans och lagat mat. (lucnh pasta med lins-tomatsås. Och middag, helstekt fläskfile med nå "hittepå" sataysås och ris) Sen tog dagen slut. Så det kan bli!
I morgon ska jag till mariestad en sväng, vara med och besikta vår lägenhet och passa på att hälsa på syrran. Sen kanske hänga ute i Töreboda för att invänta mamma. Får se vad jag kan hitta på med barnen. titta på tåg, gå på biblioteket, slänga sopor... sånt kul!
..
Ska kura ner mig hos mina pojkar nu och se om jag får sova. Är så täppt i näsan att den inte fungerar alls. Härligt värre. Packade ner nässprayen till norra sverige! Lyckat, mycket lyckat!
 
..
 
Till top