Bröllopsfin!?

Allmänt / Permalink / 2
Funderar vad jag ska ha på mig på bröllopet. Ja det är ju kul att klä upp sig. Tycker jag! Händer inte varje dag heller precis! :)
Provade skor med grabbarn. Ja de var lika förtjusta som jag. Haha så länge sen jag gick i högklackat att jag inte vet om jag vågar. Särskilt inte när jag måste bära runt på Gabriel! 
..
Funderar skarpt på att ta på mig den klänning jag fick av svärmor. En... fin klänning.
Nej det är inte helt min stil. Helt oväntad! Men vad jag fattar är det en klassisk romsk klänning. Orhan sa att bori (jag alltså) har den när hon serverar kaffe. haha Vet inte om det verkligen var sant. Låter väl så glittrigt.
Men varför inte liksom. Inte riktigt romska festkläder kanske, då skulle jag haft en riktig demije (tror jag det heter) antar jag, men jag skulle väl i alla fall göra svärmor glad att jag någon gång fick tillfälle att bära den klänning hon köpt speciellt för mig!  :)
..
Ja får se om jag vågar. Vad tycker ni? Ska jag styla mig till rom. :D
..
Skoprovning med killarna. De skor jag har på mig här är nog de enda jag känner mig stabil i. Men de ser ju inte så festliga ut.
Har inte råd att köpa nytt för bröllopet! :P Annars får de väl bli gympadojorna!
#1 - - Linda Knutsson:

Klart du ska klä upp dej !! Det är juh inte varje dag som mamma man får klä upp sej ;) Du måste visa massa bilder !!! :D

Svar: Har ju inget att klä upp mig i. Gamla klänningar från sommar. Höstbröllop är nytt av någon anledning! :P Den här romska klänningen är ju sannerligen speciell. Ja, jag visade ju upp den för er! haha Vad tror du. Skulle den göra succe på bröllop!? ;)
Petra Gashi

#2 - - Linda Knutsson:

Har juh inte sett den så det är svårt att säga ;) Men tycker nog ändå att du ska passa på nu när tillfället ges ;) Har du tid kanske du hinner shoppa nått nytt ? :D

Svar: Haha vi visa ju den när ni hälsa på. Men nej jag tog inte den. Haha så modig är jag inte. Kanske om orhan också var med och såg romsk ut. Haha... Eller med nån svägerska. Blev den lilla svarta istället.
Orhan tyckte jag kunde shoppa nytt. Men vi har ju det lite snålt så la hellre pengarna på kläder till pojkarna. :)
Petra Gashi

Till top