Plötsligt var det bara dags!

Allmänt / Permalink / 0
I morgon bär det helt plötsligt typ av. Har inte riktigt fattat. Måste prata med faster. Men troligen ska jag ta mig lite närmare henne. Kanske hem till päronen?!
Så plötsligt kändes det som om jag hade massor att göra! Stress!!!! Egentligen är det nog inte så mycket, har skrivit ner det nu. Men innan när tankarna fritt for runt i huvudet. Då kändes det rent utav som ett omöjligt berg att bestiga. Hur skulle jag hinna?
Tur barnen drar upp en ur sängen så tidigt!
..
Blir en lång resa. Jag tar med mig Gabriel på bröllopet bara. Ska samåka med faster. Så hamnar i Vilhelmina. Sen ska jag ta mig därifrån till Lycksee också på något sätt. För jag ska göra brudbukett där! :D
Ska bli kul att åka upp. Känns nästan konstigt. För brukar ju inte åka upp hur som helst på hösten. Och har knappt hunnit tänka på att jag ska det. Tiden har gått fort. Men skönt med ett avbrott i vardagen och få komma upp och träffa släkten en stund, det är alltid kul! :)
..
Nu ska jag frysa in svampen och sen se om jag kan somna. Nu när tankarna sitter på ett papper och inte i mitt huvud. Fast känns som om jag kommer fortsätta grubbla på dem. Tänka på hur jag ska hinna med, vad jag bör göra först osv osv..
..
Två kusiner jag kommer träffa. Min kära kusin till vänster gifter sig. :) Jag hade ingen bild tillsammans med bara henne. XD haha Plus att bilden har några år på nacken. Se liksom bara vad ung och barnfri jag ser ut! XD
Till top