Längtar efter mat!!!

Allmänt / Permalink / 0
Sitter och längtar efter date med Orhan. Det är mer än ett år sen vi var på hotellweekend. Få vara Orhan och Petra istället för mor och far. Fnittra runt lite. Och äta mat. Ja det är framför allt det jag saknar nu. Haha..
Med bara natael vägrade jag bli ett päron som slutade göra våra intressen. Men så kom Gabriel som är en helt annan människa. En sak jag får panik på nu är att äta ute. Så undviker små trånga dyra restauranger. Med god mat. Haha det blir mest snabbmat. Fort in, fort ut.
I samma veva har ju natte blivit en matvägrare så han blir ju färdig innan jag ens hunnit smaka. Och får tråkigt!
..
Gå ut och äta med Orhan. God mat. Sitta kvar och prata. Inte behöva skämmas för oerhörda mängder ris på golvet eller flottiga handavtryck på fönstret. Eller tvingas ge bort sin mat för att min mat tydligen ser godare ut. Behöva leka clown och hålla undan serviser från små händer.
..
Bor så hysteriskt långt ifrån våra päron. Tokigt!!!
Till top