Nu tar jag helg!

Allmänt / Permalink / 0
Kändes som en lång och stillsam dag. Men ändå gick den väldigt fort. På slutet insåg vi att vi inte alls hunnit göra allt? Hur nu det kunde gå till!?
Men i trevligt sällskap så.
Gillar mina kollegor! ;)
..
Nu tar jag ledigt två dagar. Gött! :D Måste ut i skogen mer. Två stora burkar lingonsylt räcker ingen stans. Särskilt inte om man redan börjat äta på en! haha. (lingonsylten är nog den viktigaste!) Ska försöka hinna ut på en shoppingtur med Linda. ;) Ska handla mat. Ska umgås med barnen som jag typ inte hunnit träffa nu två dagar. Galet!
Ja dessa två lediga dagar lär gå åt!
..
Känns som om klockan är elva. Ja och idag tänker jag faktiskt anstränga mig och lägga mig tidigt. Jag ska gå emot alla mina mystiska principer och önskningar om att vara en pigg och alert människa som ska hinna med så mycket roligt på kvällen.
Jag är inte det nu! Jag är en trött boll med ont i ryggen.
Orhan har ändå redan lagt sig. :P I morgon ska han på intervju och jag ska köpa mat med barnen. Då behövs energi. Så jag inte förvandlas till surPetra. (har varit mycket sur på sistone!)
..
God natt
Till top