Nyårsafton

Allmänt / Permalink / 0
Nyårsafton. Blir en lugn sådan. Vi har kastat ut granen tillsamans allihopa. Ser tomt ut. Men skönt att den är borta. Tror jag ska städa lite mer om jag får armarna fria. Göra oss fina kanske. (bara för att det är kul oavsett om man är hemma) Laga mat. 
..
Sov inget vidare inatt. Bra när man ska hålla sig vaken ikväll. haha
Jesaja ammade nonstop. Och liksom grät hysteriskt när han tappade taget. Låg bara och önskade hysteriskt att få vrida mig och lägga mig på rygg,
Kan bero på att vi åt bönor till lunch. Magknip. Kanske. Och klockan två vaknade jag av musik och skrik på hög volym. Flög upp. Då satt Gabriel i soffan och tittade på youtube på en mobil. Gah...
 
Men vi har inga stora planer för kvällen. Det blir bara vi. Jag ska göra en finmiddag. Trerätters. :)
Barnen får vara vakna hur länge de vill. (Vi får se vad de pallar. De har aldrig klarat nå långt efter vanlig läggdags) Vi pratar väl med släktingar på skype och ser film. :P Tomtebloss och bubbel vid tolv. XD
 
Ser fram emot 2017. Känns som ett lugnt och skönt år. Inga krav eller större förändringar. Bra efter 2016 som var ett år då det hände mycket!
Vila, föräldraledighet för oss båda, barnskötsel, resor (förhoppningsvis), träna, hoppas på tid med Orhan, möjligen ny bil och förhoppningsvis ett större boende.
 
Gott nytt år!!!
..
  
 
 
 
Till top