Magsjuka överallt

Allmänt / Permalink / 1
Lämnar en magsjuk och kommer till en annan. Min man spydde direkt efter middagen.
Ofta. Bara att be nu att han blir frisk och pigg supersnabbt så jag inte måste vabba första dagen. Brutalt.
..
Och att jag inte blir smittad... Åååååh.
Sån tur kan jag ju inte ha. Brukar bli smittad lätt. Och ja det känns bubbligt i magen. Men om det är av oro eller faktisk sjukdom vet jag inte. Vi får se.
Tvättar händerna ofta och skrubbar rent efter honom!!! Hoppas, hoppas.
..
 Lite mysigt att få sköta om min man som aldrig blir sjuk. Han brukar vara så gullig med mig när jag är sjuk och nu har jag som äntligen chansen att ge tillbaka lite sån kärlek.
Möjligen fel tillfälle. En hel mammaledighet att bli sjuk på och så väljer han idag.
..
Orhan säger att jag ska jobba i morgon vad som än händer men jag vet då inte om jag lämnar mina barn i vårdnad av en svimfärdig snubbe. För bådas skull. Haha...
..
Vi får se. Be om mirakel. Att jag klarar mig och att orhan blir pigg nog.
#1 - - Linda Knutsson :

Urch hemska saker !! Stackare ! I Jesu namn så slipper du bli sjuk ! :D Ibland får man bara gå i tro helt enkelt ;)
Hehe ett stort välkommen hem, hehe :P

Svar: Klara mig och kunde jobba. :)Tack tack. Vi syns väl snart. ;)
Petra Gashi

Till top