Trötta små sötnosar

Allmänt / Permalink / 0
Båda pojkarna bara går runt och somnar. På riktigt. Snart får jag nog tvibga dem att hålla igång. Annars är det ju kört i natt.
..
Gabriel dök från soffan i veckan, därav blodig näsvinge. Haha...
..
De är sjuka. De har fått världens hosta.
De vaknade mitt i natten på tåget. Båda två samtidigt och hostade hysteriskt och grät. Tröstade, gav vatten, sövde, försökte tysta dem så de inte skulle störa hela vagnen.
"Jeeeeeesus hjälp mig!" 
..
Så vi är alla tre trötta av flera anledningar.
Har städat och lagat mat under dagen. Ja jag somnade också en halvtimme. Hehe
..
Glad att jag klarat mig. Eller jag har ju fått en sån där tåg-förkylning när jag reste ner. Det får jag alltid.
Men jag är väldigt lättsamt förkyld. Typ slut nu dessutom. Bra det. Pojkarnas hosta, syrrans barn snora hysteriskt och mamma fick magsjuka. Jag klara mig från det.
Tack och lov liksom. Vill ju vara pigg och alert och ge ett gott, fräscht första intryck i morgon. Nya jobbet. :)
Till top