Pepparkakor

Allmänt / Permalink / 1
Tre värkar igår. Tre! Var det ens värt kan man ju undra.
De var obehagliga men jag tviiiiivlar på att de hunnit göra nån skillnad där inne.
Jag iddes inte ens ta tid mellan dem. Sa till orhan att nu har jag värkar igen. Får se när de tar slut.
..
Vad blir det ikväll nu då. Hoppas på allvar. Eller åtminstone riktug smärta så kanske de gör nytta även om kroppen som vanligt sen tar paus.
De blir i alla fall starkare varje gång. Man får vara glad för det lilla.
Det räcker med kraftiga förvärkar!
..
Ska baka pepparkakor idag med barnen. XD
Det blir spännande. 
Blir nog förövrigt en lugn dag. Orhan är hemma, pappaledig. Farmor är här för sista dagen.
..
Magen är tung och trött. Tufft att stå upp. 
..
Beräknad födsel idag då alltså. Då går vi mot övertider.
Varför kallar man det övertid egentligen. Föds väl lika många barn, om inte fler på denna sida bf-dagen? 
Det är ju fortfarande normalt? Övertid låter så negativt.
#1 - - Linda :

Man räknas inte som överburen försent typ v.43 ;) Innan de är ALLT som de ska, inget o gnälla över osv osv... :P

Svar: Ja, jag tänkte väl att det måste vara så! Men jag tycker precis alla säger att de gått över när de passerar det här datumet. :PMen då får man ju aldrig vara överburen. De låter ju ingen gå gravid då. Om de inte själva vill kanske :P
Petra Gashi

Till top