Julblommor

Allmänt / Permalink / 0
Dagen avslutades med ont i.. Allt!! Mage, bäcken, rygg.  Huvud, händer, tår. (Jag svullnar ju så nu att det blir obehagligt och ibland gör ont)
När man tillslut inte kan sitta.
Tycker inte jag gjort nå särskilt ansträngande idag?! Jo börjat med järn igen. (Igår). Efter en liten paus. Det sätter direkt sina spår på stackars magen. Så en viss förklaring till ont i magen. ;)
..
Var ut en sväng i skogen också med Natte idag. Plockade lite smått och gott. Snön föll redan i morse och det ska väl bli mer i morgon.
Natael var ljublande glad. Till och med för de stackars fläckar som höll sig över dagen.
Snön kom före bebis... 
..
Jag och Natte har redan suttit och diskuterat julblommor. Vilka blommor som är fina och vad vi kan göra med dem.
Kul med en liten kompis som tycker det är kul. :) Haha.. Orhan har aldrig haft nå störrr intresse även om han tålmodigt gått med mig in i blomsterbutiker.
Inte dags att köpa julblommor än men det är en av de saker jag kan sitta och titta på för att få tankarna på annat håll.
..
Nu sova. Helt slut efter en dag utan tupplur. Vilket jag alltid brukar ta nu för tiden.
Ska bli skönt att sova bort från min stackars kropp också. 
Till top