Lika bra att köra på!

Allmänt / Permalink / 0
Idag var vi ute på stan. Enda lediga dagen tillsammans. Orhan föreslog leklandet men hehe... Med min foglossning. Skulle känna mig som en tråk-tönt.
Dock glömde jag ändå bort mig och sprang med Natte och fick ont.
..
Vi gick på ikea. Åt nattes önskemåltid, pommes på max. :) 
Ja helt ok dag... :) vi fyndade lite skräp till pojkarnas blivande kök. Och ett skötbord. Pojkarna lekte runt.
..
Nu sitter jag med bältet på i soffan. Nu har det börjat värka mellan benen också så det ökar. Går väl ut i låren då så småningom. Haha..
Ja vi får se vars det bär.
Ska i alla fall jobba nu fem dagar. Lika bra att köra på. Tror kroppen mår bättre av att hålla igång. Oavsett hur dagen varit gör det ont på kvällen.
Blir det jobbigt så får jag helt enkelt sjukskriva mig.
..
Nu lite vila innan läggning för pojkarna. :D
Till top