7 år av grillad kyckling

Allmänt / Permalink / 0
För sju år se idag. Satt jag och funderade över vad som hade hänt på morgonen. Jag och syrran hade i vanlig ordning sovit över hos Orhan och hans bror Ramis. Efter att ha roat oss med flera vänner.
Då hade jag och Orhan tagit varandras händer när vi vaknat. Alla andra sov då.. Det var Hemligt. 
Men vi hade som inte hunnit prata sen utan bara skiljts åt snabbt då jag skulle agera chaufför åt nå asylsökande. Våra blickar möttes bara för ett kort förvirrat leende precis när jag backade ut från hyreshusen.
 
Orhan hade inga pengar på mobilen så jag undrade hela dagen. Betydde det nåt?. Vad händer nu? Hur skulle man starta ett samtal om det här på ett inte så pinsamt sätt!
 
På natten chattade vi äntligen och klockan tre bestämde vi oss för att mötas och där blev det vi!
 
Det firar vi ikväll med kyckling och brownies. (Ja man ska ta alla tillfällen som ges att fira kärleken!!)
Grillad kyckling var standard för mig och Orhan tiden vi var ihop. En kyckling i bilen!  Mat överlag men framförallt en grillad kyckling. <3
 
 
Till top