Det är tortyr att inte få sova...

Allmänt / Permalink / 0
Jesaja vaknade typ halv två och somnade tre. Sen vaknade han varje timme. Aaaaah jag är inte utvilad för dagen.
 
Har massa planer för idag. Eller Önskemål...
 
-Rädda min stora hoya. Upptäckte att den torkar ihjäl. Tappar blad och är allmänt urlakad. Har inte märkt att hela krukan är typ rötter och allt vatten bara rinner igenom. Ska plantera om innan den dör. Hoppas det inte är för sent. Då grinar jag...
Stackars hoyan har lidit hela sommaren. :(
 
 
-packa lite. Många bäckar små. Tänker att jag tar gardiner och prydnader idag. Kanske går igenom mina kläder.
 
-shoppa kläder till pojkarna. Behövs egentligen inte mycket nytt. Men lite av varje. Inför höst och förskolestart. Jesaja-klumpen kan ha strl 80 nu. Galet! Tycker jag nyss la undan de kläderna.
 
-hallon. Har sett folk sälja. Måste kolla in snåren. Kolla läget!
 
-kantareller. Orhans fd chef la ut bilder på kantareller. Vi måste kolla in de också. Så vi inte missar de få som går att hitta här. XD
 
 
Ja. Får se vad som hins med och orkas med, med tanke på nin bristfälliga sömn under natten!
Först kanske jag ska orka upp ur soffan och tvätta ansiktet och ta hand om griniga Jesaja! XD
Till top