En dag i skogen

Allmänt / Permalink / 0
Nersjunken i soffan. Vi har varit ute sen jag klev upp och var färdig typ nio. (Min sovmorgon! Hehe)
Jag har burit Jesaja i bärselen typ hela tiden så nacke värker.
 
Vi skulle först bara ut en snabbis innan lunch. Men sen åt vi lunchen i skogen också.
Vi plockade hallon och letade kantareller. Lekte i vattenpölar! Jag och Natte hittade en för oss ny och outforskad grillstuga mitt i skogen. 
 
Jag blev typ sugen på en roadtrip. Köra ut och bara kika på naturen. Utforska småvägarna i västerbotten. Stanna till och leta svamp och bär. Kanske fiska.
Det där att bara vara. Inga krav eller tider att passa. Det är skönt. :)
Var ett äldre par ute med husbil. Ja det vore nåt det! 
 
Nu kokar hallonsylten på spisen. Även fylld paprika som jag snabbt slängde ihop till middag.
Jag dricker kaffe och samlar kraft för ett ryck av brödbak (ingen fylld paprika utan bröd) och lite packning. 
 
 
Till top