En hel natts ostörd sömn

Allmänt / Permalink / 2
Jaha.. Behövdes tydlugen inte tre nätter. En natt av sorg och poletten trilla ner.
Inatt vaknade Jesaja.. Noll gånger!!!!
 
Jo på kvällen verkade han drömma mardrömmar. Han grät i sömnen några gånger innan tio.
Men det gör detsamma. Jag hade ju inte lagt mig än då.
 
Första hela natten på evigheter. Ska inte säga sen jesaja föddes för det har hänt nån mer gång.
När Jesaja vaknade och jag vaggade, eftersom jag var övertygad klockan var tre, honom kom Natte in.
Va är det morgon?
 
Ja vi får se hur de fortsätter. 
Nöjd är bara förnamnet just nu.
 
 
#1 - - NORRSKEN EMMA:

så söööt =)

ha en bra dag
kram

Svar: Tack detsamma
Petra Gashi

#2 - - Linda:

Åhh skönt ! Bävar inför o börja om från början igen med vakna nätter... ser jag inte fram emot xD

Svar: Haha.. Ja hemska saker. Det är verkligen ingen dans på rosor. Man fattar nog ibte hur lite man sover förrän man är helt fri från det!
Petra Gashi

Till top