Friskförklarad

Allmänt / Permalink / 1
Myser mellan mina grabbar. Snart ska jag lägga dem. Jag är också trött. Gäspar och ögonen grusar sig.
Jobbet gick fort idag. Inte för att det fanns massvis att göra men en kollega var tillbaka från semestern så det fanns att prata om. :)
 
Ska träna ikväll. Typ direkt efter min kickstartsvecka blev jag ju förkyld. Haha fail!!! Nu först känner jag mig typ helt fri från symptom!
Så är tillbaka lite på ruta ett. Dåligt med motivation. Haha. Men bara att strunta i hur otaggad man är och köra ändå. Kan ta nåt kort och intensivt. Roligare och snabbt över.
 
Känns intensivt nu framöver. Flytt och mycket jobb. Men blir dagarna som idag ska det väl gå som smort.
Tror jag kommer slockna efter träning. XD
 
 
#1 - - Bibbi:

När man flyttar behövs inget gym Petra 😜

Svar: Höhö
Petra Gashi

Till top