Grön kärlek

Allmänt / Permalink / 1
Ibland sitter jag och.. Ehm surfar på buketter och arr. Drömmer och fantiserar om att få göra. Skaffar mig inspiration.
Får ju inte göra så mycket sånt nu. Kan möjligen få inspo på färgkombinationer men nah.
 
Stötte på denna och dog ju!
 
dromhemochtradgard.se
 
Det är kanske tur jag aldrig fick chansen att ha en brudbukett för huuuuuur ska man kunna välja. Jag hittar en ny favoritstil hela tiden!
Men grönt gillar jag alltid. Massa olika vackra blad. Olika gröna nyanser. Läckert!
 
Det är nog ändå det eller svart, mörkt, rött som jag oftast dras till.
Fast ljusblått.. Höstigt... Lilagult lite dammigt och gammalt med gråa detaljer. Eller pasteller.. Ljusblått och vitt. 
Finns mycket vackert!
#1 - - Ulrika:

När jag gifter mig ska du få leva ut dina vildaste blomfantasier!
Med lite riktlinjer för att göra mig nöjd då förstås..

Svar: Haha tack det glädjer mig! ;)
Petra Gashi

Till top