Jobbat så fruktansvärt hårt!

Allmänt / Permalink / 0
Livet har gått lite för mycket i ett på sistone så ikväll sket jag i allt!
Vakna, barnen, städa, mat, jobba, hjortron, träna, sova.
Varje dag!!! Har jobbat tre dagar!!! Ah ni fattar.
 Man dör ju typ! XD helt galet att jobba FYRA dagar i streck.
(Ah nu är jag faktiskt lite seriös här. Mån-fredags jobb. Hur kul är det egentligen? Man behöver en spontan måndag här och några dagar där! Nemas problemas att jobba varannan helg!)
 
 Nöjd med 50 procent och skiftande schema!
 
Ikväll såg jag och orhan film istället. Hjortronen får vänta till helgen!
Funderar om jag ändå ska samla kraft till att träna eller om jag ska unna mig en riktig vilodag. Utmaningen med att träna en hel vecka i streck är ju bara med mig själv. Så ingen kommer prrcis straffa mig.
Kanske ids en kort hiit. ;)
 
Sista dagen på jobbet för denna vecka i morgon sen ordentligt ledig. Det blir gött! Jag är som sagt slutkörd!
Helgen bjuder på kalas, hjortronplock och oj vad jag ska städa och laga mat.
Det är det man behöver ett jobb till. Omväxling! Se! Nu är jag städsugen! Kan till och med tycka det låter spännande med en bajsblöja och potträning!
 
Nu en hiit.. Tvätten och sen bums i säng!
Till top