Kalas

Allmänt / Permalink / 0
Idag var det kalas hos Knutssons på schemat. Blev jag och de äldre pojkarna som kom iväg då Orhan var sjuk.
 
Linda bjöd som vanligt på en tjusig sötsaksbuffe som man föräter sig på. 
Trevligt umgänge. Barnen hade kul! Ja en riktigt kul dag.
Kameran var självklart urladda så blev inget fotat!
Fick även äran att göra en bukett till bordet. Alltid kul när någon vill ha blommor av mig. ;) en ära. Haha. Förutom på jobbet då. Mer normalt att bli tillfrågad där...
 
Väl hemma avslutade vi med hamburgare och filmmys.
 
Nu försöker jag natta barnen. Gabriel vägrar. Aaah man blir tokig. Nå. Jag tog sovmorgon till tio i morse så även om jag blir kvar här i pojkarnas rum ett tag orkar jag nog ändå vara uppe sen ändå. ;)
Alltid gött med egentid och jag har varit sugen på att rita hela veckan!
Till top