Konstig lista...

Allmänt / Permalink / 1
1. Skulle du hellre gå till skolan/jobbet klädd i bikini hela dagen eller vara tvungen att bära runt på ett stort öppnat solparasoll hela dagen?
 
oj.. Jag tycker det känns nog löjligt att jobba i typ kjol. Eller shorts! Vet inte varför..
Men finns ju inte en chans att jag kan göra buketter med ett parasoll i händerna. För att inte tala om att gå förbi glasvashyllan vid kassan. Gulp. Så får väl bli bikini. En varm dag... XD (då köper ändå ingen blommor)

2. Skulle du hellre gå på en veckas semester vart som helst i världen eller välja en månads semester som endast får spenderas i din stad?

Hmmm.. Ja inte skulle jag ha tråkigt hemma. Men säger nog hellre kvalitet än kvantitet där. Kul att se vilken del som helst av världen!

3. Gå till stranden utan handduk eller gå till stranden utan solskyddsfaktor?

pft... Skit sak samma. Kommer inte bada! Vore väl bra om jag, som bränner mig jämt, för en gångs skull kom ihåg solskydd!

4. Bli biten av tre bin eller få en riktigt dålig solbränna?

bli biten av tre bin? Biten? Tror inte bins munnar ger såna fruktansvärda bett så kör på det!

5. Liseberg en hel regnig vecka eller stanna hemma i underbart vackert väder hela veckan?

liseberg en hel vecka!!!! Oh hemska saker vad jag skulle kräkas. Jag kan aldrig åka med måtta. Fast stanna hemma.. Jag ver faktiskt inte. Gillar skarpt att resa!

6. Stå & sälja jordgubbar en hel månad eller utföra trädgårdsarbete i två veckor för att tjäna extra sommarpengar?

dööhh. Trädgårdsarbete!!! Haha.. Känns som en lista föt yngre människor!?

7. Få hur mycket vaniljglass som helst hela sommaren eller endast få äta glass 3x i sommar men med valfria smaker?

3 glassar räcker gott. Tror vi har köpt en glass i sommar. Man blir ju aldrig sugen. 

8. Endast äta grillat, glass och vattenmelon eller få äta allting utom grillat, glass och vattenmelon?

grillat? Jag får alltså grilla vad jag vill? Fine. Vad kan man inte laga över eld? Men om det betyder att jag bara får äta flintastek med trist grillkrydda. Nå då äter jag hellre annat!

9. Skogsvandring utan strumpor eller att du spenderar en dag på stranden klädd i din vinterjacka?

skulle nog överleva på stranden i vinterjacka. Så varmt var det inte i år!? Gå i skogen utan strumpor går la an. Fast det går nog lite långsamt..

10. Ha världens bästa sommar utan att kunna minnas den eller ha en vanlig sommar som du kommer minnas?

haha... Jag minns ändå inte så mycket från just somrarna. De består ju till stor del av vanligt vardagsliv. Har gärna en awesome sommar utan minne.

#1 - - Bibbi:

Det ska vara någon som du som kan svara på en sån lista 😂❤️

Till top