Lådor och blommor

Allmänt / Permalink / 0
 
Flyttkaos råder. Och blommor. XD
Jag och orhan tittade på bilder från nya lägenheten och jag kände mig lite pesimistisk. Rummen är så småååå! Inget kommer få plats.
Större lägenhet, visst. Fler rum! Ja. Men mindre, mindre.
 
Försöker släppa det. Jag har känt mig illa till mods inför varje flytt typ. Aldrig helt nöjd. Varit osäker på om det verkligen blir bra.
 
Men denna gång känns det extremt jobbigt. Tror det var ett för plötsligt och spontant beslut. Vi hade sökt så länge efter större att vi bara slog till när vi äntligen fick chansen. Vi hade ju dessutom som drömt om just älvsbacka!
 
Får ju tänka att om vi inte tagit denna, när hade det då någonsin visat sig nå bättre? En lägenhet på 1,5 år. Det är inte fantastiska odds.
Får påminna mig om det som faktiskt är bra.
Men åh vad det känns jobbigt.
Till top