Några rosor

Allmänt / Permalink / 2
..
En risig bukett som står sig bra. ;) fuktskadade och jätteutslagna. Som jag skrev tidigare. Underskatta inte rosor. Sköter man dem kan de stå rätt länge även när de tom ser typ utblommade ut! ;)
 
Ska försöka se till att få något packat idag. Fick ju inget gjort igår. Dock ska vi nu flytta typ en vecka senare än jag trodde. Då det ska tapetseras. Så finns mer tid!
Sov fyra-fem timmar i natt men det är inget att deppa för. Haha... 
Ska jobba lite längre dagar i veckan nu än planerat så ska njuta ordentligt av min lediga dag idag. Så förutom att packa och städa ska jag se till att hitta på nåt skoj också idag!!!
 
Bäst att sätta igång. Annars får jag inget gjort! Höhö..
Tror jag ska rensa bort krukväxter idag. Vill börja om på ny kula. Lyckades typ döda mina krukväxter i sommar. Så här ska klippas ner, kastas och ta sticklingar!
 
#1 - - NORRSKEN EMMA:

så vackert med rosor! =)

ha en fin dag

#2 - - Anna:

Och här har du skott att hämta!!!!!!!!

Till top